Masya-Allah :D

Ahlan + Wasahlan = Assalamualaikum...

Ya Allah. Ana tak tahu macam mana nak maintainkan iman. Macam mana nak tingkatkan iman. Macam mana nak tetapkan iman ni.

Ehh? Tetiba je...mestilah. Iman ni benteng segala-galanya. Kalau ada iman,semuanya dapat ditepis.Syaitan tak berani nak ganggu kita kalau iman tu kuat.Betul tak? Eh eh eh eh dah macam mua'allimah mu'minah dah. Ok tolonglah doakan iman ana ni terus dan sentiasa meningkat dari hari ke hari.

Hari ni ana dah tamat menonton Love You Mr.Arrogant wowowowowow awww :)) Zara Zya dgn Azlee Khairi uuuuuuuu -,- I just can't help itttttttt >.< Ok stop!

Sekarang ni ana tgh menonton Zahira. Ishhh rasa cam tak sesuai pulak Zara Zya dgn Adi Putra. Sepatutnya Zara Zya dgn Azlee Khairi. Adi Putra pulak dgn Nora Danish. Tak gituu? Ishh dah macam pengarah tak bertauliah lah pulak.

So anak-anak sekalian.Ana nak makey. Insya-Allah i'll always up-to-date blog ni.Btw,amacam rainbow-rainbow bagai blog ni? Sakit mata tak? Trimas to kak Una yang comel awww :)) Bye bye bye outss wassalam (:
Everything Good Is From Allah SWT, Praise Only Him: Alhamdulillah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
AISYAH BADRUL COPYRIGHTED.ALL RIGHT RESERVED.