Selamat Datang Ke Daerah Jajahan Saya!Dunia AisyahBadrul's! Jom Follow >>Atau Ke<< Dashboard Awak!

Selamat Tinggal Dunia Persekolahan ~

Annyeong + Haseyo = Assalamualaikum...

Today is 10 of December. Adalah dalam 4 hari 'the most feared SPM' berlalu pergi. Dan saya baru ada kesempatan menarikan jari-jemari atas keyboard laptop abang saya. Jika ditanya 'hoiii aisyah,where have you been all this time huh? Baru nak tulis entry as if your spm baru habis semalam. Dahlah tak sambut anniversary blog sendiri!' omg,SELAMAT ULANG TAHUN BLOG AISYAH BADRUL YANG KE-5. Wow,you're really old heh duhai blog ter-chenta.

Actually,the main purposes of im writing here is too described how happy i am bila dapat cuti selama lebih kurang 7 bulan gituhh. And some of my aunts adalah bertanya,'what am i doing or whats my planning lepas ni?' Heh of courselah dengan sukacitanya saya menjawab 'layan kdramas lah'. Yup,thats so true. Kalau awak ni prepmate saya,memang berlambak atas meja saya planning kdrama yg nak tengok lepas spm niiii (as what i told you guys on my previous entry). Alah,dont get it wrong,bukan kdrama je,saya ingat nak mencari sedikit sumber pendapatanlah kan melalui bekerja part-timer di mana2 cawangan yg memerlukan pekerja macam saya. Lepastu,ingat nak belajar memasak daripada so-called Chef Noriza (err persediaan membina rumah tangga yang bahagia). Lepastu,dalam kepala otak ni asyik berfikir menguruskan badan dengan berjogging setiap pagi dan petang but obviously,its still a planning. Mana taknye,lepas subuh tidur balik amboi mentang2 takde sekolah. Ok,i'll try to change that lepas ni yeap.

And,my so-called Chef Noriza is calling me for my duties rn. Nanti update lagi insya-Allah.Wassalam~

Err,sudah lama tak menjenguk blog sampai banyak butang baru yg buat saya keliru. Amboi kemain eh kau blogger .

Everything Good Is From Allah SWT, Praise Only Him: Alhamdulillah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
AISYAH BADRUL COPYRIGHTED.ALL RIGHT RESERVED.